onsdag 9 december 2009

Inte så mycke slacker längre!

Hej alla glada ? Var ju ett extremt länge sedan jag skrev, förstår inte varför jag bara lyckas vara aktiv i några veckor : / Iallafall så nu senaste månaden har det hänt grejer. Danne frågade en fredag för drygt 4 veckor sedan om jag ville börja jobba på måndag.Javisst sa jag och på måndagen satt Danne jag och Poppe i bilen på väg till Järna, där det ligger en skrot. Vi jobbar där med att demontera kylskåp iallafall så är det lättaste förklaringen. Måste medge att det börjar bli väldigt segt att gå upp kl 0500 varje dag o komma hem 17:30. Det är en lång dag. Men man kan ju inte sitta hemma hela livet.

Vi har också hunnit med att vara riktigt flottiga o äckliga på Dreamhack winter. Vi var 8 polare som åkte ner och verkligen bara gottade oss med mycke cola,billys och alldelles för dålig sömn. Visst många kanske tycker vi är för gamla för sånt, men det är vi absolut inte. I förra veckan fick jag världens huvudvärk och feber, var hemma tis-torsdag. Jobbade fram tills tisdag igen då jag har fått en sån jävla förkylning att jag inte kan andas alls genom näsan och inte kunnat sova. Det suger o vara sjuk och jag är faktiskt hellre och jobbar. : / Som ni ser är jag inte så slackig längre.. Var kanske på tiden. Nu ska jag inte skriva mer för då kommer ingen orka läsa hela. hehe. Slänger upp en länk som jag tycker alla ska kolla. :)

STAY CLASSY




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar