måndag 4 januari 2010

Hej.

Var ett tag sen jag skrev igen, Har ju hunnit bli nytt år o allt. Firade nyår i sälen med Alex,Arvid o o hans fickvän o hennes polare. Det var najs :) Idag har jag jobbat... Inte alls roligt men är ledig onsdag som tur är.

Det är ju 2010 som sagt. 2009 var ett annorlunda år, och rätt knepigt, eller jag var knepig och den som har stått närmast mig senaste året pratar inte med mig längre. Även om det är mitt fel så är det tungt. Önskar jag kunde gjort saker på bättre sätt.

Men jag måste gå vidare och nu är det ju nytt år och förhoppningsvis så är det mitt nya liv som väntar :) Har redan startat första projektet, att sluta röka. Är dock inget nyårs löfte men ska bli lite mer hälsosam :)

Nu är det dax att sova snart. Godnatt och STAY CLASSY :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar