torsdag 6 januari 2011

Zup Dude's

Im back! haha, såg precis att sista inlägget var i juli 2010. Och en del har hänt sedan dess!

Har jobbat på ericsson i 7 månader och 28 december flyttade jag äntligen in i min egen lägenhet! Bor mitt i Katrineholm och troligtvis så centralt man kan komma :)

Just nu sitter jag här helt ensam och vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Min dygnsrytm har blivit totalt åt helvete senaste månaderna, tror jag somnat före kl 07:00 kanske 3-4 gånger.
Funderar på o koka lite te och kolla på någon film men vet inte vad jag ska se. The town ska ju vara bra?

2011 ÄR året som äntligen ska lyckas slå 2004 -.-? 2004 var jag fan mr happy! Allt var fan perfekt. Men planer för i år är att-

Se Bring me the horizon 27e januari!! AWSM!
Åka snowboard minst 1-3 gånger innan sommaren.
Ändra hela min kostcirkel, vilken har varit totally fucked since 2007?
Åka på utlandssemester och antingen festa eller spela golf!
Inte behöva flytta hem till mor o far igen!
Förhoppningsvis hitta en flickvän? hm.

Det är allt jag har för tillfället :) Om någon vill komma o hälsa på så är det bara höra av sig :D Langar upp lite bilder på lägenheten så fort jag har rökt.

STAY CLASSY ;) / Toph

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar