söndag 23 augusti 2009

Gokväll.

Nu känner jag som jag gör varje söndag, den här veckan ska jag vara nyttig. För nu börjar jag bli väldigt trött på hur jag behandlar mig själv. Brukar ju lyckas gå ner runt 7-8 kilo för att sedan på 2 veckor gå upp dom igen. Rätt tröttsamt och jag vet att typ alla som kommer läsa det här inte tror ett skit på att jag kommer ändra något. Men jag kollar på gamla bilder från typ 1an så är jag faktiskt rätt smal, iallafall om man jämför med idag. Skulle vara förjävla fint o komma i sina gamla jeans igen, dels för att hmm jag inte har råd o köpa nya just nu haha. Men oxå för att dom är rätt snygga. Eh, Ska göra lite styrke övningar nu innan jag lägger mig, men vill inte ha större muskler Oo bara ta bort allt fett som gömmer mina magrutor. . ;D aja, hörs.

STAY CLASSY/ I am Ron Burgundy?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar