tisdag 18 augusti 2009

Hej och varmt välkommna.

Till min helt nya blogg. Orkade inte börja skriva i min gamla igen för det är ju dax för nya tider :)

Sitter här i det som är mina föräldrars sovrum. Dom åkte till Rhodos i söndags och är borta 2 hela veckor, guld tycker jag för dom har en såndär säng man kan hissa upp nackstöd och fotstöd på. Så jag jag har flyttat ner min tv hit och min dator. Deras duger inte ;D Idag eller ja i natt, för ungeför 6 timmar sen så tyckte jag att det var någon som gick ute i skogen utanför mig mot mitt hus. Och jag blir ganska lätt paranoid när jag är ensam, speciellt när man inte ser ett enda hus härifrån. Iallafall, Så ställde jag mig o glodde som fan på det som såg ut o vara en person med en ficklampa, blev fett nervös så jag hämtade våran ficklampa och sprang ut på vägen mot ljuset o lyste mot det. Jag vågade inte gå speciellt nära. Men jag tror jag såg att det var grannens garagelampa som såg mojje ut genom alla träd nu när det blåser så sjukt mycket som det gör här. Efter det blev jag iallafall lite lugnare och gick in o satte mig vid datorn. Har precis sett en film som henkke tyckte jag skulle se, SlumdogMillionaire. Den var rätt bra faktiskt. Jag står för ett svårt val oxå. Jag vill gå på Stagedivedayout på lördag i nyköping där favoritbandet Adept lirar, tillsammans med en rad andra grymma band. Och nästa helg är det Skogsröjet där Johnossi lirar. Och jag kommer träffa mycket folk man känner där, Och jocke vill ha med mig på inkbash i stockholm. Men det känns lite sådär med tanke på att jag inte har någon tatuering än. Och VÄLDIGT ont om pengar, om jag inte får mina pengar från försäkringskassan vill säga. Det har hänt något tråkigt senaste veckan. Vill inte gå in på vad. Men det är något jag borde gjort annorlunda iallafall. MEN tro det eller ej, någonting bra här hänt oxå. Jag har skaffat mig en Iphone 3gs, 16 gigare :D helt underbar. Grattis surf överallt :) och skickar även gratis sms till alla, så feel free to tereror me, eheh. Men nu ska jag nog ta mig en Morgoncigg? klockan är ju faktiskt snart 5. Det här är det längsta blogginlägget på över 1 år. Sist men fan i mig inte minst. STAY CLASSY

1 kommentar: