söndag 6 september 2009

Artwork

Hey, Vill bara börja med o säga att matchen igår mellan sverige o ungern var jobbig. Blev rätt sur när ungern får straff som jag inte tycker var straff, men sen kommer han, Zlatan och har världens jävla råflyt och gör mål med mer än 93minuter spelade, sick.

Iaf så söp vi lite i fredags, vi satt nere vid nävertorpsskolan och chillade ett bra jävla tag, sen drog vi på stan o käka pizza o sen drog hem igen. Helt ok för jag är fan trött på o gå in på krogen här. Igår så drog ja o alex hem till mig o lirade HoN och chillade järnet, förutom när vi drog i käka pizza o kollade på fotbollen hos Danne o Emelie. Nu funderar jag på om jag skulle ta o städa mitt rum och möblera om så jag får lite ordning här. (O.o) The Used nya skiva finns på spotify nu :) Den heter Artwork, måste lyssna igenom den idag. Är btw uppe i 14 tusen om jag klarar vasaloppet nu. Så är nog läge o börja tappa lite vikt snart, men får bli imorgon för jag har cola kvar :3 Slänger upp en bild på rummet sen om jag orkar fixa det vill säga.

STAY CLASSY ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar