torsdag 3 september 2009

CJILL


Hej, Igår drog jag o papi till norrköping en sväng, jag kom hem med dom här schyssta lindeberg shortsen och Marilyn Mansons självbiografi. Läste 75 sidor inatt och den är jävligt bra faktiskt, rätt sjuk är den med. Idag gick jag faktiskt upp tidigt redan halv 11. Och då blev det bara en dusch o sen ut till Olle. Han flyttade ut i huset nu i veckan så vi kollade på film, Först blev det Stay Alive, som jag haft i 2 år men inte sett Oo Iallafall så var Anna från O.C med, och fifan vad hon är snygg! Och inte så mycket sämre blev det när jag fick se att Brooke från oth var med :D men, Brooke var tvungen o dö :( sen lirade vi lite super mario fotboll, olle vann alla matcher ._. blev fett lack. Nu ska jag spela lite med Daniel så vi hörs.
STAY CLASSY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar