fredag 5 mars 2010

.______.

Vaknade för en stund sen. Det är fullkomligt omöjligt att gå upp ur min säng när det är typ minusgrader utanför: / måste flytta sängen från vindsdörren. Iaf så känns det här som en sån dag då jag inte borde vaknat alls, känner mig helt tom just nu. Men någon som känns bra är iaf att jag o Olle drar till sälen en sväng nästa helg :) Måste bara träna lite så inte mina benhinnor ger sig igen ._.

Om drygt 1 timme måste jag dra mig mot vingåker för o va dj oxå. Har blivit riktigt tråkigt måste jag säga men jag måste ju få in lite pengar iaf. Än så länge var 09 bättre än 10. Men det är långt kvar o förhoppningsvis hinner jag ändra mig. Nu blir det o laga mat o sen kanske klippa mig lite men det blir bara skit men jag bryr mig fan inte. Hejdå

STAY CLASSY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar