torsdag 11 mars 2010

Gokvwelll

Ellu!

Jag sitter här i mörkret och lyssnar på the kooks och funderar på om jag är tillräckligt trött för att sova eller inte : / känns som jag har mycket att tänka på men ändå så är det inget jag kan bestämma mig för att tänka på. HAHA...

Idag! Har jag faktiskt gjort en del. Olle kom hit vid 12 o hjälpte mig få in min jävla bil till verkstan, o efter det så drog vi o bowla och jag tänker inte kommentera hur jävla dåligt det gick!! ._. Senare drog vi till giganten o så blev jag påtvingad att köpa Tekken 6 för Olle ville spela det.. mm. o nu senare har jag spelat lite med n00bsen och så. I tisdags drog jag till Örebro lite oväntat, utgång på en tisdag hör ju inte till vardagen här i Kholm : / men det var faktiskt bra fram tills vi skulle ha efterfest o ingen var taggad mer än jag ._.

Tror jag skrev det här sist jag uppdaterade men drar iaf till Sälen tidigt på söndag :) blir nice o åka lite bräda igen :> och använda dom nya pantsen man köpte för dyra pengar i december!

Just nu är det Sway som spelas på Spotify och det är en förjääävla bra låt! DESSUTOM så är dom bokade till Peace & Love i år med :) hoppas bara dom kan komma den här gången :) och sen är det redan sjuuuuka band som är bokade :D ADEPT O THE FUCKIIING HIVES! :D galet är ordet. Nej nu ska jag se vad det finns o se på tv o försöka sova en sväng. Ska få sms runt 11 och hoppas jag vaknar och är pigg då så jag kommer upp :) hörs antar jag.

STAY CLASSY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar